sobota, 23 sierpnia 2014

W sobotni słoneczny dzień - urodzinowo - wyzwaniowo :)

W końcu po przerwie mogę nadrobić kilka zaległości i znów wziąć się za prace :)
Tym razem karteczka z życzeniami. Zrobiłam ją na urodzinki pewnej miłej osóbki, ale ponieważ skończyłam ją dziś i ma być wkrótce wręczona nie zdradzę której osóbce ją robiłam :D Wiem że zagląda ona na mojego bloga ;)

Kwiatki zrobione są z osikowych płatków.
Wnętrze ozdobione taśmą washi z motylkami :)

Do jej wykonania użyłam m. in. tuszu, farby akrylowej, brokatu sypkiego i kleju z brokatem, i moich nowych stempelków VIVA DECOR. Zastosowałam też przeszycie, ale nie standardowe :) Do ich zrobienia użyłam zszywacza biurowego z małymi zszywkami :)



Kartka robiona jest z myślą o urodzinach, ale inspiracją były dla mnie wyzwania i prace teamów wyzwaniowych. Zgłaszam więc moją karteczkę na trzy wspaniałe wyzwania:
1. http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-nr-1.html
3. http://altair-art.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-bingo.html (z kobinacją motyle, min. 2 media, przeszycia)


Korzystając z okazji pragnę ślicznie podziękować Basi z bloga http://basiapawlak.blogspot.com/ za śliczny i smaczny prezent urodzinowy. była to bardzo miła niespodzianka :D Podziwiam ludzi potrafiących zwijać i pleść gazetowe rurki :) Dziękuję :*


9 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. Bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo optymistyczna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna karteczka i fajowe kwiatuszki:) Dziękujemy za udział - DT Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna baza karteczki i fajowe kwiatuszki. Dzięki za udział w wzywaniu w Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :) Powodzenia !!! Zapraszam na kolejne nasze wyzwania już wkrótce :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt! Ale fajne żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta kartka :)
    Urzekła mnie :)
    Zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)