piątek, 19 maja 2017

Tęczowe pudełko - exploding box.

Witajcie w ten piękny słoneczny dzień.
Mam nadzieję że u Was też jest tak piękny. Niezależnie od tego prześlę Wam trochę kwiatów i kolorów dla uśmiechu :)
W końcu znalazłam idealne zastosowanie dla nowej kolekcji papierów Galerii Papieru :) A pomyśleć że się nad nimi tyle zastanawiałam :)
Exploding box ma wymiary 10x10 cm. Delikatny wygląd zewnętrzny kryje bogate i kolorowe wnętrze.

 Dawno się zamierzałam na box z bukietem w środku, w końcu jest :)
 Przy zdjęciach starałam się wykorzystać jak najwięcej słonecznego dnia :)


Jak Wam się podoba? Uważam że to świetny upominek okazjonalny.
Tutaj chcę ogromnie podziękować Paulinie, którą zapewne znacie jako Scrapinę. Bez jej dobrego serduszka by się nie udało. Otóż Scrapina użyczyła mi swojego Sizzix`a wraz z wykrojnikami. Dzięki niej mogłam sprawdzić możliwości, sposób działania oraz ulepszyć swoje prace. Dzięki niej mam mnóstwo nowych prac i pomysłów. Czy nie jest kochana? No oczywiście że JEST!!! :) DZIĘKUJĘ CI PAULINKO!! :*
Zapraszam serdecznie do odwiedzenia jej stronki: https://scrapina-handmade.blogspot.com/

Na dziś to wszystko :)
A pracę zgłaszam na wyzwania:
http://eko--deco.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-wiosenne-kwiaty.html
http://cherrycraftpl.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-30-dla-mamy.html

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/05/diabelskie-wyzwanie-z-wycinanka.html
Trzymajcie się ciepło.
Pozdrawiam.
Dżastii.

11 komentarzy:

  1. śliczny kolorowy box, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco, zapraszam również na candy organizowane przez firmę :) http://creatikon.blogspot.com/2017/05/candy-wieloetapowe-eko-deco.html Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny box pełen kwiatów:) Dziękuję za udział w wyzwaniu kwiatowym EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatny na zewnątrz, a w środku aż pęka od kwiatów :) super!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kwiecisty! Super:)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega kwiecisty ! dzięki za zabawę z nami na Eko-Deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kwieciste pudełko. Piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ukwiecona, przemyślana praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, wspaniały prezent dla Mamy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wykonanie :) dziękuje z udział w wyzwaniu Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)