środa, 6 sierpnia 2014

Podłużna karteczka kwadratowa ;)

Kolejna karteczka zainspirowana wyzwaniem. :)
Tym razem było to wyzwanie w Galeria RAE. Bardzo ciekawy temat, więc nie mogłam sobie go odpuścić :)
Oto efekt mojej pracy ;) Myślę że nada się doskonale jako podarek np. na urodziny czy imieniny, ale i nie tylko :)


 Środek został tylko delikatnie ozdobiony motylkami, ponieważ użyta baza pięknie mieni się na złoto. Nie wiem czy jest to widoczne na zdjęciach, ale nie chciałam tego zasłaniać :D


Próbowałam skorzystać z wczorajszego słoneczka przy robieniu zdjęć :D Jak Wam się podoba?

Oczywiście moją kartkę zgłaszam na wyzwanie:

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)