czwartek, 14 sierpnia 2014

Butelki na nalewkę - urodziny cz. 3/3

Zdążyłam wczoraj z ostatnia częścią prezentu :) Na szczęście.
Oczywiście dodany transfer, aby była nutka zabawy :)
Chciałam żeby były wyjątkowe i podobały się mężczyźnie. Mam nadzieję że mi się udało.

 Wcześniej pisałam że jest to dla mnie najtrudniejsza część. Otóż tak, bo bardzo długo zastanawiałam się jak powinna wyglądać takowa butelka. Przyznaję, nie potrafię robić prezentów dla mężczyzn ;/







I tak skończyło się moje duże wyzwanie. Zrobienie wszystkich trzech części zajęło mi... 4 dni, a raczej 4 popołudnia. Pomysłu nie było tak od ręki i tak naprawdę do końca myślałam na bieżąco.
Powinnam zaplanować wcześniej takie prace.
Trzymajcie kciuki za powodzenie mojej niespodzianki ;)

Buteleczki zgłaszam jako kolejną pracę do wyzwania transferowego na DECU Style.

2 komentarze:

  1. Piękne buteleczki. Bardzo pomysłowo je przyozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te buteleczki! Zachwycające! Dziękuję za udział w moim małym candy :) zapraszam ponownie na mojego bloga :) pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)