środa, 13 sierpnia 2014

Skrzynka na wino - urodziny cz. 2/3

Kolejna część mojego wspomnianego wcześniej prezentu na 60-tke wuja :)
Tym razem powstała skrzyneczka na wino, docelowo ma w niej wylądować zakupione dobre wino (jeszcze nie wiem jak się to skończy).
Skrzynka wygląda tak ( po mojej walce z wilgotnym powietrzem, nieschnącymi mediami i upływającym czasem). Mam nadzieję, że Wam się podoba i spodoba się wujowi ;)

 Żeby było mniej poważnie dołożyłam napis przy użyciu transferu (medium transferowe) :)
 Zbliżenie boku i środka (bok wytapowany gąbką przy pomocy szablonu, który sama narysowałam i wycięłam):
Chciałam aby było widać że skrzynka jest drewniana, dlatego farba na bokach została położona odpowiednio cienko, a środek pociągnięty jedynie lakierem.
Ponieważ praca jest nowa, do wykonania użyłam farby i zastosowałam transfer, to zgłaszam ją na cudne wyzwania:
       
Czeka mnie jeszcze ostatnia cześć urodzinowa, tej boję się chyba najbardziej... Postaram się dziś wieczorem pokazać co to jest i jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Dziś ostatni termin na jej skończenie. Oby udało się skończyć :)
Pogodo! Dopisz dziś!

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)