czwartek, 7 sierpnia 2014

Szydełkowa poducha w kwiaty ;)

Dziękuję wszystkim mnie podglądającym za odwiedziny i cudowne komentarze :) Dzięki Wam mam większą mobilizację do pracy :)
A teraz coś nowego...
Już jakiś czas temu naoglądałam się pięknych maskotek zrobionych z african flowers i się zakochałam. Myślałam co mogłabym z nich zrobić, aby było dla mnie użyteczne. Dodatkowo zmotywowało mnie szydełkowe wyzwanie w Szufladzie :) Tak zaczęłam poszewkę na podusię:)
Trochę się nakombinowałam, żeby zakończenie poduszki było proste a nie miało kształtu elementów, ale się udało. Jestem zadowolona z mojej podusi. Jest mięciutka i kolorowa :D
A do zdjęcia pozuje kochany miś-prezent od koleżanek otrzymany ładnych kilka latek temu :)
Pokochałam te elementy i to na pewno nie jest ostatnia praca nimi wykonana :) Już staram się w moje plany robótkowe wcisnąć torebkę african flowers ;) Może się uda...
Do zrobienia swojej podusi użyłam schematu znalezionego TUTAJ.
Zdjęcia robione już gdy się ściemniało i najlepsze nie są. Aby przedstawić kolorki w miarę prawdziwe poprosiłam o pomoc chłopaka i jego telefon ;) Wyszło tak:
Swoją pracę oczywiście zgłaszam na wyzwanie Szuflady z nadzieją że się podoba :)


5 komentarzy:

  1. fajne, ciekawie zestawione kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też muszę zabrać się za robienie poduszek, bo fajnie to wygląda :D.

    www.szydelkowe-cosie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już planuję sie przygotowywać na zimę. O ciepłej i milusiej poduszce też można by było pomyśleć. Super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna podusia, chętnie bym się do takiej przytuliła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)