poniedziałek, 31 sierpnia 2015

LO z odrobiną szaleństwa.

Witam.
Dziś mam dla Was kolejne LO - a przynajmniej próbowałam... :)
Tym razem zliftowałam pracę Aleny pokazaną w wyzwaniu liftu niekartkowego Scrapgangsterek.
Uwierzcie mi że nie jest i nie było to łatwe. Jej praca jest tak fantastyczna że nawet nie wiedziałam jak się za nią zabrać, od czego zacząć. Tak wygląda moja:
 A tak praca Aleny:
Wiem, nie można tego porównać, ale mam nadzieję że usprawiedliwia mnie fakt, że to są moje początki w LO... Teraz widzę, że jako tło powinnam użyć białek kartki, ale trudno...
Jak na mnie przystało jest tu mocno kolorowo, dlatego z odrobiną szaneństwa. Może kiedyś uda mi się to stonować ;P Wykorzystałam zarówno kwiatki jak i muszelki, które sama sobie nazbierałam nad morzem tydzień temu (szkoda było wyjeżdżać). Do jednej muszelki wkleiłam perełkę :)
PS. Zdjęcie też pochodzi z tego czasu :)
Jak widać moja ramka jest tekturką. Wydaje mi się że tu pasuje :)
Strzałkę wycięłam sobie sama w pozostałości po tekturkach (mało co wyrzucam).
Widać pod chorągiewkami koronkę z gazy? :)
Baloniki wycięłam z tektury falistej perłowej, potuszowałam i przywiązałam rozszczepionym sznurem. Na końcu dekoracja kwiatowo muszelkowa :)
Nie wiem czy to widać, ale wszystkie motylki znajdujące się oryginalnie na bazie zostały potraktowane efektem 3D.
Jeszcze raz całość... Szaleństwem z mojej strony było się tego podjąć...
Czekam na Wasze szczere opinie :)
A tymczasem zgłaszam swoją pracę na wyzwania:
http://scrapgangsterki.blogspot.be/2015/06/czerwcowy-lift-niekartkowy-i-wyniki.html
http://studio75pl.blogspot.ru/2015/08/wyzwanie-8-bingo-challenge-8-bingo.html
(wybrałam: koronka, stempel, kwiaty)
Pozdrawiam.
Dżastii.

5 komentarzy:

  1. Aleny LO jest śliczne, ale Twoje bardziej mi się podoba. Jest boskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się dzieje na tej kartce

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Pozytywnie zakręcone :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem Ci, że Twoje LO jest świetne. Widać, że jest dopieszczone pod każdym względem i pomimo tego, że ma wiele elementów, to wszystko do siebie pasuje :).

    Mi się bardzo podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, wesoły i mega pozytywny! Pozdrawiam DT Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)