niedziela, 24 sierpnia 2014

Słoiczek w niebieskościach.

Dziś pogoda sprawia, że nie ma po co wychodzić z domu. Ciągle tylko deszcz i zimno... Przez to też śpiąco. Żeby się czymś zająć postanowiłam coś porobić ;) Oto co powstało:
 Jakiś czas temu udało mi się zdobyć całkiem ładną serwetkę z niebieskimi kwiatkami. Biorąc ją myślałam o mojej mamie, która kocha niebieski kolor. Nadszedł czas najwyższy na jej wypróbowanie. Powiem, że całkiem mi się podoba praca z tą serwetką i myślę że nada się także do scrapgookingu :)
Środki kwiatków ozdobiłam brokatowym kleksem. Wierzch również ozdobiony brokatem.

Jak Wam się podoba?

Ponieważ umieściłam na nim transferowy napis i ornament to swój słoiczek zgłaszam jako ostatnią pracę na wyzwanie transferowe. Szczegóły TUTAJ

3 komentarze:

  1. cudny słoiczek ze wspaniałym kwiatowym wzorem :)
    Bardzo dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania :)
    Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny słoiczek!!! Wspaniale się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)