wtorek, 5 sierpnia 2014

Karteczka z kostkami.

Kiedy tylko zobaczyłam ogłoszone w Magicznej Kartce wyzwanie pomyślałam, że mogłabym do zrobienia kartki wykorzystać muszelki/koście które dostałam od kolegi z pracy. Zebrał je podczas wakacji za granicą na plaży i są to podobno prawdziwe części szkieletu jakiegoś wodnego stworzonka. Są one dosyć kruche, dlatego nie wszystkie wypływają i docierają w całości. Te dla zabezpieczenia pomalowałam matowym werniksem :)
A ponieważ kilka papierów ze sklepu Magicznej Kartki posiadam to zrobiłam taką sobie małą karteczkę.




W swojej pracy użyłam: Zaczarowany Ogród 10 ZOPożegnanie Lata 021Pożegnanie Lata 023


Zgłaszam moją wakacyjną leniwą karteczkę na leniwe wyzwanie Magicznej Kartki


2 komentarze:

  1. Fajna praca! Niesamowite te szkieleto-muszelki, wyglądają jakby były na nich kwiatki :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze świetny pomysł z tymi "szkielecikami" :D
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)