poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Exploding box-urodziny cz. 1/3

W tym tygodniu będą okrągłe urodziny wuja Mariana, postanowiłam zrobić coś ręcznie. Ogólnie muszę wspomnieć, że wszystkie prace wykonywane dla mężczyzn są dla mnie sporym wyzwaniem. Zawsze długo się zastanawiam czy aby na pewno będzie to odpowiednie...
Plan podzielił się na 3 części i trzy przedmioty. Na początek pierwsza robótka - drugi w moje karierze rękodzieła exploding box. Jak mówiłam, wzięłam poprawkę na papier i wyszło lepiej ;)
Tutaj podziękowania dla Pasje Justychy za wspaniały kurs na tort, którym się sugerowałam podczas pracy.



 W środku nie umieściłam napisów, ponieważ nie chciałam aby to co chcę życzyć znalazło się w sieci, planowo maja być napisane ręcznie ;)

Wszystkie kwiatki oczywiście robiłam sama :)
Przyznam się szczerze, że połączyłam przyjemne z pożytecznym i zrobiłam box pod wyzwanie w Kartkowe ABC. Zgłaszam więc tam moją pracę :)
A niebawem kolejne części urodzinowego prezentu :)

6 komentarzy:

  1. Świetny boxik! I kolorki rewelacyjne. A torcik pierwsza klasa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, box wygląda fantastycznie, różyczki jak prawdziwe, tort wyszedł świetnie - cieszę się, że kursik się przydał - wujkowi na pewno się spodoba prezent.
    pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten torcik - mniam, aż szkoda, ze jest z papieru ;) Prześliczny ten box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuta piękne kwiatki na tym pudełeczku musisz mię nauczyć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, nauczę na pewno :) Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)