niedziela, 23 lutego 2020

Kartka w pudełku na chrzest

Witajcie kochani,
dziś przychodzę z bardzo delikatną karteczką w pudełku. Jest biała, ażurowa i odrobinę warstwowa. Dodałam kwiatki w niebieskim kolorze, a wykończeniem była oczywiście tekturka ze sklepiku. Kartka w pudełku jest pamiątką z okazji Chrztu Świętego. Elegancka czcionka napisu idealnie wpasowała się w styl kartki.


U mnie zaczyna się już sezon na kartki na Chrzest Święty. W tym przypadku postawiłam na minimalne dekoracje. Zachęcam do odwiedzenia działu tekturek na Chrzest, gdzie znajdziecie prawdziwe cuda - TUTAJ.





Pamiętajcie o odwiedzaniu naszej Tekturkowej grupy na facebooku oraz o dzieleniu się swoimi pomysłami na wykorzystanie naszych produktów. 
Pozdrawiam.

Wykorzystałam:
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)