środa, 13 sierpnia 2014

Miła niespodzianka :)

Ten post jest nadplanowy, ale muszę się pochwalić swoją radością ;)
Dziś po powrocie z pracy znalazłam na stole aviso. Byłam mocno zaskoczona, bo przecież niczego się nie spodziewałam. Wróciłam wcześniej więc zdążyłam jeszcze odwiedzić placówkę Poczty Polskiej. Odebrałam wróciłam i otworzyłam:
Tak cudowny prezent urodzinowy dostałam od Ani T z bloga http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/. Tego to się już całkiem nie spodziewałam:) Niedawno zapisałam się do zabawy na blogu Marty i nie spodziewałam się niczego, a tu Ania zrobiła mi tak miłą niespodziankę.
nie oparłam się i od razu zrobiłam sobie jedną z otrzymanych herbatek.



Aniu bardzo Ci dziękuję za cudowną niespodziankę :)

Od razu powiem że udało mi się skończyć ostatnią część urodzinowej niespodzianki, ale post pojawi się jutro :) Zapraszam :)

1 komentarz:

  1. Proszę bardzo :) Cieszę się, że mogłam sprawić Ci troszkę radości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)