poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Mediowo kolorowo i ślubnie

Witam,
wracam do tematu ślubnych kartek. Tym razem pokażę Wam swoją najnowszą pracę, zainspirowaną Olgą Bielską i Moniką Jakubowską (dzięki dziewczyny) :)
Jest ślubna, ale bardzo kolorowa. Przecież nie wszystko musi być w bieli :) A ja tak lubię kolory :)
Użyłam też ślicznego złotego pudru do embossingu Agaterii.
Więcej fotek :)
I wspaniałe rurki papierowe, które mam dzięki Moni :)
A tu kawałek wnętrza :)
Pracę zgłaszam na wyzwania:
https://blogscrapandme.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-35-kwiatami-usane.html
http://www.altairart.pl/2017/08/challenge-8-wyzwanie8-summer-funletnia.html
https://essy-floresy.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-26-kolory-upalnego-lata.html

Pozdrawiam.
Dżastii.

9 komentarzy:

  1. Justynko! Karteczka jest bardzo Śliczna, Wnętrze również jest piękny - Pozdrawiam Cię Serdeczie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja kwiatowa, całość pełna uroku! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się zainspirowałaś! Oryginalna kartka na tak uroczysta okazję. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Czuć w niej lato.Dziekuję za wspólną zabawę z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kompozycja, wspaniałe kolory. Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, piękna letnia kompozycja kwiatowa i kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam Agnieszka chanya13

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatowo i wakacyjnie:) dzieki za udzial w zabawie AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)