sobota, 19 września 2015

Metamorfoza.

Witam.
Już na koniec dnia, ponieważ prosto spod pędzla pokażę Wam metamorfozę pudełeczka po... patyczkach higienicznych.
Na początku wyglądało tak:
Myślałam od dawna żeby sobie takie zrobić, ale wciąż brakowało mi czasu. Motywacją do wykonania tego były wyzwania, głównie w PWC ;)
Chciałam żeby praca pasowała także do wyzwania w Retro Craft shop i nie wiem czy mi to wyszło. Należało zalterować wybrany przedmiot. Co to znaczy alterować...  definicji wyczytanej w Google jest to zmienianie, modyfikowanie. Pudełeczko dostało nowe życie zamiast wylądować w koszu :P Sami oceńcie proszę jak to wyszło:
 
 Użyłam podkładek, które z garażu dał mi mój mężczyzna, Różyczek z papieru, perełek i gwiazdki z masy plastycznej :)
 Jeszcze otwarte. Tak będę wydostawała patyczki:
A pudełeczko zgłaszam na wyzwania:
http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2015/09/szewc-bez-wyzwanie-chanya13.html
http://retrokraftshop.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-tematyczne-alterujemy-theme.html
http://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2015/09/wyzwanie-cykliczne-puszka-soik-i-butelka.html
Pozdrawiam.
Dżastii.

18 komentarzy:

  1. O rany, w życiu bym nie uwierzyła, gdybym nie zobaczyła. Superowa metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła metamorfoza. Powiedz mi, bo zawsze się nad tym zastanawiam, patrząc na każde plastikowe opakowanie, zanim je wrzucę do kosza ( bo szkoda ), czy pod wpływem nacisku na pudełko, np. biorąc je do ręki, żeby wyjąć zawartość ( myślę o różnych opakowaniach ), to co zrobiłaś, nie będzie pękać a w konsekwencji odpadać ? Masz już jakieś doświadczenie w tej kwestii ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite co poczyniłaś z tym pudełkiem. Bardzo oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, bardzo fajny pomysł! Ja chyba bym nie wpadła na to, by przerobić takie pudełeczko :D Może to dlatego, że ostatnio kupuję patyczki w "woreczkach" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę niesamowita metamorfoza! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w moim Candy :)
    Już dziś zapraszam na wyniki...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna metamorfoza, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia, chanya13

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie !! Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego! Niesamowite! Dziękuję za udział w wyzwnaiu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo matko nie wierzę że tak sie da ;) brawo! I dziękuję za udzial w wyzwaniu rks

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo matko nie wierzę że tak sie da ;) brawo! I dziękuję za udzial w wyzwaniu rks

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo matko nie wierzę że tak sie da ;) brawo! I dziękuję za udzial w wyzwaniu rks

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie metamorfozy :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)
    uznajmy, że to "puszka" była ... ;)
    świetnie wyszło!
    Pozdrawiam
    tynka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)