piątek, 1 marca 2019

Ślubny czekoladownik - kolekcja I DO Craft O`Clock.

Witam Was serdecznie!
Dziś przygotowałam dla Was kropelkę inspiracji na weekend - czekoladownik, jednak w trochę innej formie, mniej kartkowej, bardziej pudełkowej. W mojej wersji jest to zastąpienie tradycyjnej kartki ślubnej kartką ze słodkim upominkiem. Nie oparłam się cudownie świeżej i eleganckiej Kolekcji I DO.

Po otwarciu pudełka, w którym przyszła Kolekcja I DO byłam pod takim wrażeniem, że kilkanaście razy przewracałam papierki strona po stronie. Zakochałam się, miłością bezgraniczną. Świeżość i elegancja tej kolekcji widoczna jest w każdym calu. Tyle detali, pięknych dodatków, które wzajemnie się uzupełniają... Dodatkowo jest to wersja PREMIUM, czyli ma na stronach fantastyczny, piękny świecący brokat <3 Widzieliście już na pewno, że ja lubię jak praca się świeci, lubię dodawać media i brokaty, ale tutaj już po prostu nie było trzeba :) Białą bazę okleiłam arkuszem 04 z kolekcji, uzupełniłam tło wzorem 2 z małego zestawu papierów. Całą kompozycje zbudowałam z zestawu dodatków do wycinania, który również się świeci. Sami zobaczcie ile ich jest i jakie dają możliwości :) Nie mogło oczywiście zabraknąć cudownych serwetek, które są również pokryte brokatem! :) Dają cudowne uzupełnienie i zachęcam Was do ich wykorzystywania w swoich pracach. Na koniec przykleiłam napis i zapakowałam czekoladę :)











MATERIAŁY:

KOLEKCJA:

BAZY:

KLEJENIE:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Mam nadzieję, że zasiałam w Was ziarenko inspiracji i razem z naszymi cudownymi papierkami stworzycie coś niesamowitego :) Myślę, że macie już swoje własne pomysły na piękną brokatową serię PREMIUM :) Pamiętajcie żeby się z nami podzielić zdjęciami swoich prac. Ciekawa jestem Waszych opinii na temat mojego pomysłu, jeśli Wam się spodobał to może chcielibyście tutorial? :)

Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)