poniedziałek, 11 marca 2019

LO na blejtramie - Pani wiosna

Witam Was serdecznie,
przygotowałam dla Was coś, co od dawna krążyło mi gdzieś w głębi mediowo-scrapowej duszy. Powoli czuć już wiosnę więc i na mój projekt przyszedł czas. Mam nadzieję że zachęcę Was do zabawy mediami i łączenia technik. Dziś layout.

Po wszelkie szczegóły zapraszam na bloga sklepiku Gosi
 https://sklepikgosi.blogspot.com/2019/03/layout-na-blejtramie-z-powiewem-wiosny.html







Ściskam Was mocno :)


Pracę zgłaszam na wyzwania:


5 komentarzy:

  1. Przepiękna, kobieca i jakże wiosenna praca. Jestem oczarowana. Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca, z tymi gałązkami super pomysł. Gratulacje :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kobieca praca :o) Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kobieca, świeża, wiosenna. Urocza. Dziękujemy za udział w wyzwaniu egoCRAFT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)