sobota, 2 marca 2019

Wiosenny LAYOUT z króliczkami.

Cześć,
z nowej wiosennej kolekcji Craft O`Clock przygotowałam layout z ogromną ilością dodatków do wycinania. Kolekcja Spring Bustling spodobała mi się w każdym detalu. Papiery z hiacyntami i szafirkami to właśnie to czego mi brakowało i na co długo czekałam. Zgodnie z nazwą kolekcji na moim LO dzieje się dużo i mam nadzieję że zdjęcia oddadzą to co chciałam przekazać Mnóstwo dodatków dodatków do wycinania z arkusza I i arkusza II, napisy, die-cuts i oczywiście nowe tekturki Cały LO powstał w połączeniu z arkusza 02 i arkusza 04 dużych papierów. Są też karty z arkusza 06. Pocięłam tez kilka małych papierów. Całość wykończyłam połyskiem.

Przyznaję, że tym razem nie ograniczałam się w ilości dodatków i mam nadzieję, że zachęciłam Was do nabycia tych papierków :)








Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)