piątek, 22 lutego 2019

Harmonijkowy exploding box.

Cześć kochani,
dzis inspiracja dla Sklepiku Gosi, harmonijkowy exploding box z aniołkiem. Ten robiony jest z myślą o narodzinach małego chłopca :) 


Pudełko powstało z papierów Craft O`Clock, które możecie kupić w Sklepiku Gosi. Oczywiście na dole posta będą linki do produktów.  Cudowne aniołki ideanie sprawdzają się w dziecięcych pracach. W kolekcji Mój skarb - chłopczyk znajdziecie nie tylko piękne kwiaty, dodatki i papierki, ale także śliczne napisy. Aniolki pochodza z zestawu dodatków do wycięcia Craft O`Clock.
Od razu zachęcam Was do udziału na facebooku w akcji Promujemy Nasze Polskie, gdzie można także wygrać coś fajnego :) W lutym bawimy się z Craft O`Clock. Zajrzyjcie koniecznie, ponieważ w sklepiku jest teraz promocja na te piękne papiery :)


Po więcej szczegółów zapraszam na bloga Sklepiku Gosi TUTAJ
Tam też znajdziecie krótką informację o świeżo zakupionym produkcie :) Zapraszam.


 Użyłam:
Dodatki i aniołki Craft O`Clock
Papiery, kwiaty i napisy Craft O`Clock
Transparentne perełki
Maska
Pasta strukturalna SILVER
Shimmer paint
Box biały - baza
Taśma dystansowa
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)