piątek, 22 marca 2019

Nie zapomnij o uśmiechu - wiosenny home decor.

Cześć, 
dziś mam dla Was dekoracje domową w formie słodkiego króliczka z najnowszej kolekcji Scrap 
And Me - Bloosom Blue. Te niezapominajki podbiły moje serce i musiałam się z Wami podzielić.



Nie wiem ja Wy, ale ja uwielbiam niezapominajki a nasz polski producent Scrap And Me spełnił moje marzenia o papierowych niezapominajkach. Nie wiem jak to się stało, że czytają mi w myślach :) Piękna kolekcja pasująca do wszystkiego, którą oczywiście znajdziecie w Sklepiku Gosi




Jestem ciekawa Waszych projektów z tej cudownej kolekcji :) 
Zapraszam do udziału z naszej zabawie na facebooku Sklepiku Gosi #promujemynaszePolskie

Po więcej zdjęć i szczegóły wykonanej pracy zapraszam na sklepowego bloga :)


Użylam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)