sobota, 16 marca 2019

Domek dla ptaszków?

Cześć
Dla mnie wyzwania kolorystyczne są zawsze trudne, ale na szczęście mamy tu wspaniałe zestawienie, które cudownie ze sobą współgra, a pomocna mi w tym wyzwaniu była kolekcja …AND REMEMBER. Przygotowałam home decor w postaci domku z sheker boxem. Bardzo wiosenna dekoracja. Użyłam arkusza 03 do całej bazy i listków z wykrojnika oraz mnóstwa dodatków do wycinania. W sheker zamknięte są beżowe i kremowe cekiny. Do wyzwania idealnie pasuje nasz oliwkowy sznurek 🙂 Nie oparłam się i trochę pomediowałam moją pracę. Mam nadzieję że natchnie Was do działania.




Zapraszam na wyzwanie z blogiem Art Piaskownica. Tym razem jest to temat KOLORY -OLIWKOWY I KREMOWY.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)