sobota, 9 lutego 2019

Ukwiecone karteczki dla Craft O`Clock.

Cześć wszystkim,
mam nadzieję ze przyjemnie spędzacie czas i że znajdziecie też chwilę na hobby. Jeśli szukacie inspiracji to ja mam dla Was propozycję dwóch kartek z jednej kolekcji - Ladies&Gentleman.

Jest to jedna z moich ulubionych kolekcji, zawsze do niej wracam, gdy tylko mam okazję. Kolory piękne, stonowane, pasują na każdą okazję. Można z nich zrobić zarówno kartkę dla kobiety, jak i dla mężczyzny. Użyłam do tego różnych papierów i napisów dostępnych w małym bloczku z kolekcji. Swoje miejsce znalazły też DIE-CUTS.

Kartki powstały na bazach sztalugowych dostępnych w  sklepie Craft O`Clock oraz z warstwami zrobionymi przy pomocy bazy białej oraz dwustronnej taśmy klejącej 3D 2mm.

Cała kompozycja kwiatowa powstała z dodatków do wycięcia FLOWERS I. Starałam się nadać im odrobinę przestrzenności przy pomocy taśmy 3D 1mm. Do tego tekturki, pasty strukturalnej i stempelki :)








KOLEKCJA:
Ladies & Gentelmen – bloczek 15,25-15,25 cm
Ladies & Gentelmen – DIE-CUTS
dodatków do wycięcia - FLOWERS I

BAZY:
baza sztalugowa
baza biała

KLEJENIE:
dwustronna taśma klejąca 3D 2mm
dwustronna taśma klejąca 3D 1mm
dwustronna taśma klejąca 9 mm

 Ściskam Wam mocno.

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)