piątek, 8 lutego 2019

Kolorowy tag z serduszkiem.

Witajcie kochani tuż przed weekendem. Mam dla Was dziś propozycję na pomediowanie papierów Craft O`Clock. Tym razem proponuję warstwowy tag.


Poznajecie kwiaty? Kolekcja Bold&Glamour poprzecierana białym gesso. Wszystko podniesione na kosteczkach. 
Sprawdził się także idealnie shimmer z Fabrika Decoru, który uwydatnił i podkreślił piękny czerwony kolor. Baza również oklejona jest papierami Craft O`Clock, chociaż wiem że w tym przypadku tego do końca nie widać :) 
Jak zwykle spis produktów znajdziecie na dole posta.




Po więcej na temat mojej pracy zapraszam na bloga SKLEPIKU GOSI.
Zachęcam do udziału na facebooku w akcji Promujemy Nasze Polskie, gdzie można także wygrać coś fajnego :) W lutym bawimy się z Craft O`Clock. Zajrzyjcie koniecznie, ponieważ w sklepiku jest teraz promocja na te piękne papiery :)

Pozdrawiam :)

W pracy użyłam:

2 komentarze:

  1. Śliczny tag.Kolorowy i taki uroczy dzięki tej dziewczynce. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)