wtorek, 5 lutego 2019

Album harmonijkowy od serca.

Cześć kochani,
dziś przygotowałam dla Was moją propozycję na zbliżające się Walentynki. Jest to inspiracja dla Kreatywnej Pracowni. Jeśli lubicie zdjęcia to myślę, że album harmonijkowy sprawdzi się idealnie. Będzie piękną pamiątką lub upominkiem dla ukochanej osoby, dla zachowania najpiękniejszych wspomnień.
Miłość unosi zakochanych nad ziemię, dlatego na okładce widnieją piękne baloniki "Twoja Tekturka" z kolekcji Kid`s. W okienku widnieją serduszka, a całość zamykana jest na koronkową wstążkę :)
Cały album jest zrobiony z nowych papierów Mintay Papers, dostępnych w sklepie Kreatywna Pracownia.
Mam nadzieję że Wam się spodoba i pobudzę Waszą wyobraźnię. Zapraszam do odwiedzenia sklepu, znajdziecie tam dużo więcej wspaniałych tekturek i nie tylko ;)








W swojej pracy użyłam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)