czwartek, 21 lutego 2019

Warstwowa karteczka z parą młodą.

Cześć kochani,
dziś trochę ze smutkiem pokazuję ostatnią inspirację w ramach DT Kreatywna Pracownia. Przyjemny czas, cudownie ciepłe osóbki w towarzystwie oraz przepiękne tekturki, z którymi na pewno się nie rozstanę.  :) Zaglądajcie na grupę na Facebooku, tam na pewno zobaczymy się jeszcze nie raz. 
Dziękuję za Waszą uwagę, za wszystkie opinie i reakcje na moje posty :) 
Jako prawdziwa tekturkoholiczka pozostaję z Wami sercem i kawałek tej miłości przelewam na karteczkę, którą przygotowałam na dzisiejszy post.
Kartka powstała z nowych papierów Mintay Papers, dostępnych w sklepie Kreatywna Pracownia.





 W swojej pracy użyłam:

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Do zobaczenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)