czwartek, 4 września 2014

Torebka - kartka - pudełko :)

Dziś już czwartek, czas ucieka nieubłaganie i robi się coraz chłodniej. Dawno nic Wam nie pokazywałam, ale uwierzcie mi, że nie próżnuję. Pomalutku robię sobie kilka wcześniej zaczętych projektów szydełkowych. W między czasie przygotowuję też kilka drobiazgów Decoupage. Niestety na razie wszystko na raz jest wciąż w trakcie obróbki. Ale nie o tym dziś chciałam :)

Dziś jest wyjątkowy dzień dla pewnej radosnej i wspaniałej osóbki. Dziś 25 urodziny Natalii!  Dla niej właśnie postanowiłam zrobić nietypową kartkę-pudełko. Użyłam kolorystyki z wyzwaniowych palet w Craft Style oraz Diabelskim Młynie. Myślę że tą kolorystyką wpasowałam się także w gust jubilatki :)


Natalia!
 Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęścia, aby radość nigdy Cię nie opuszczała. Żeby życie oszczędziło Ci trosk. Nie zmieniaj się!  Nigdy się nie poddawaj. I oczywiście spokojnej pracy, która da Ci satysfakcję (nie to co teraz ;))!!!


Kartka powstała dzięki wspaniałej instrukcji zamieszczonej TUTAJ. Oczywiście zrobiłam troszkę po swojemu, głównie z braku maszynki i wykrojników ;/
W środku oczywiście znalazło się coś na osłodę, ale nie mam zdjęcia :)

Jest to moja pierwsza kartka-torebka-pudełko. Mam nadzieję że zarówno jubilatce jak i Wam się spodoba.
Zgłaszam ten twór na wyzwania (szczegóły po kliknięciu na baner):

 


Mam nadzieję że zarówno jubilatce jak i Wam się spodoba.
Jak widać zdjęcia są już dużo lepsze, bo wrócił (niestety chwilowo) mój domowy fotograf :) TINA dziękuję za super foto :*
Zapraszam do zostawienia paru słów o moim nowym tworze :) Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Dzieki Justyś :* Obzarlam sie słodkościami a to małe cudeńko jest po prostu wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo moja kochana jubilatko :)

      Usuń
  2. Dziękujemy serdecznie za zgłoszenie pracy do wyzwania Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa forma! Dziękuję za udziałw wyzwaniu Scrappin' Fantasies! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!!! BArdzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)