środa, 10 września 2014

Lawendowe tulipany i podziękowania.

Na samym wstępie bardzo gorąco dziękuję Eluni, bez której pomocy i szczerego dobrego serduszka nic by mi nie wyszło z tej pracy. Otóż w ostatniej Maranciakowej wymiance miałam szczęście dostać od Eli kilka wspaniałych prezentów a w tym kartkę z tulipanami. Foty oryginału znajdziecie TUTAJ. Karteczka ta stoi dumnie na półeczce przy wejściu do naszego mieszkania. Mieliśmy niedawno wizytę cioci, która nie mogła się na tą karteczkę napatrzeć. Poprosiła żebym jej taką zrobiła, identyczną i to na za dwa tygodnie. Powiedziałam jej że to nie moja praca, ale czasu mało więc stwierdziłam że spróbuję. Szukałam i szukałam wzoru. Nie udało się. Na szczęście mogłam liczyć na Elę. Dzięki niej kartka w ogóle mogła powstać w takiej formie:
ELUNIU bardzo Ci dziękuję nie tylko za tą pomoc, ale też za to że nie miałaś nic przeciwko wzorowaniu się Twoją pracą.
Oczywiście moja wersja ma zachowany schemat o kolorystykę, ale nie jest identyczna. Tak idealnej pracy nie da się sklonować. Autorka ma swoje prawa :) Starałam się jak najbardziej po swojemu, ale tak żeby i ciocia była zadowolona.

Mam nadzieję że mi się udało.

Z racji kolorystyki i zawijasowej rameczki kartkę nieśmiało zgłaszam na wyzwanie u SZMEKA

5 komentarzy:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)