niedziela, 7 września 2014

Mini komoda.

Początek kolejnego miesiąca i znów pojawiło się dużo fantastycznych wyzwań, które mnie zainspirowały. Niestety nie mogę tym razem nie mogę podjąć się wszystkich, bo zaczynamy remont i brak czasu nie pozwala.
Jednak póki nie wyniosłam z domu wszystkiego udało mi się cosik zdziałać.
Dziś skończyłam komodę zrobioną z pudełek po zapałkach. Przypomniało mi się jak w podstawówce na technice sklejaliśmy pudełka po zapałkach i oklejaliśmy papierem samoprzylepnym. Doszłam do wniosku że takie szufladki będą bardzo pożyteczne. Mogą w niej być różne nasionka, których sporo zbieram co roku, lub drobne koraliki, wycinanki z dziurkaczy i nie tylko :) Jak już pomyślałam to i zrobiłam :)

Oczywiście poszłam dalej z moją komodą niż oklejanie papierem samoprzylepnym. Połączyłam technikę Decoupage i Scrapbooking.


Bukiecik w wazoniku podpatrzony był już bardzo dawno temu na Zszywce :) Tak mi się wtedy spodobał że zapamiętałam. Różyczki oczywiście robiłam sama :D
A poniżej tył i dół (tak żeby pokazać że z każdej strony to dekoracyjny mebel :))


Jak Wam się podoba?

Swoją pracę zgłaszam na wyzwania, które mnie zainspirowały do stworzenia te komody :)
1. http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-goscinnej-projektantki.html
2. http://digi-scrappl.blogspot.com/2014/08/kolejne-wyzwanie.html

TINA dziękuję a wspaniale zdjęcia :)

4 komentarze:

  1. Świetna ta Twoja komódka! Pięknie ozdobiona i na pewno przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna :)
    Może kiedyś uda mi się wykonać jakąś podobną :)
    Życzę szczęścia w wyzwaniowych zabawach :)
    Pozdrowionka :)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna komódka:)
    Dziękuje z udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)