środa, 17 września 2014

UWAGA! Mała zmiana :)

Dziś krótko. Chciałam tylko poinformować że z przyczyn czysto praktycznych zmianie uległa nazwa mojego bloga. Poprzednia "sweetnessandbrilliance" była trudna do zapamiętania. Znajomi mówili mi to wielokrotnie, ale dopiero teraz postanowiłam to zmienić.
Z resztą dotychczasowa tematyka mojego bloga różni się znacząco od zamierzonej na początku (czego wcale nie żałuję). :)
Oczywiście nie są to przenosiny a jedynie zmiana nazwy istniejącej już stronki. Mam nadzieję, że teraz będzie dużo łatwiej mnie znaleźć oraz że ta zmiana nie sprawi problemów dla osób już mnie odwiedzających :)
Tak więc teraz mój blog będzie nosił nazwę prostą "U Dżastii".

Przy okazji chcę gorąco podziękować za wszystkie wspaniałe komentarze. Jest ich coraz więcej co niezmiernie mnie cieszy :) Motywujecie mnie do dalszej pracy :)

Już niedługo znów coś nowego :)
Pozdrawiam ciepło.
Dżastii.

10 komentarzy:

  1. Zagościłaś u mnie w "Słomianym zapale", więc i ja chcę poznać Ciebie. Dopiero udało się znaleźć Twój blog, ale na przejrzenie jego zawartości potrzebuję troszkę czasu, więc na komentarze chwilkę poczekasz, bo z tego co widzę po archiwum, jest w czym szperać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że jesteś :) Zagościłam i nie opuszczę bo Twoje prace warte są bieżącego ich śledzenia :D
      Miło mi że jesteś i proszę bardzo rozgość się :*

      Usuń
  2. Adres mojego bloga z haftem matematycznym też czasem sprawia kłopoty, ale nie zamierzam go zmieniać. A Ciebie od dzisiaj podglądam oficjalnie, bo wcześniej przez Maranciaki od czasu do czasu wchodziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annette masz super avatarek :)
      Wiem że raczej nie praktykuje się zmiany nazwy bloga, raczej jeśli soc robią to przenosiny, ale ja postanowiłam zaryzykować. Niestety to się wiąże z pewnymi konsekwencjami :( I np. muszę teraz jakimś cudem odtworzyć listę "Tu zaglądam" a nie wszystkie blogi były na blogerze. Ale coś za coś. Zobaczymy jak to będzie ;)
      Ja Twoja stronkę tez podglądam. I podziwiam że dajesz radę prowadzić jednocześnie 3 blogi :)
      Witam Cię oficjalnie na moim blogu :) Straaaaasznie cieszę się że jesteś ;)))

      Usuń
    2. Trzy, a nawet cztery blogi ;-) Zresztą one same się prowadzą.

      Usuń
    3. To tym bardziej jestem pełna podziwu :) A gdzie jest czwarty? Przy koncie w bloggerze widziałam 3 ;))

      Usuń
    4. Czwarty będzie się pojawiał czasem w wyzwaniach, o ile termin zgłoszeń do nich nie będzie mi pasował do częstotliwości publikacji na "Obrazkach..." czy "Pluszakach...".

      Usuń
  3. hej świetnie że zdecydowałaś się zmienić nazwę, na pewno będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)