piątek, 19 września 2014

Moje papierki :)

Lubię piątki, to już tak prawie jest weekend i wstaje się z myślą że przez kolejne dwa dni nie trzeba będzie wstawać o 5 rano :) Pocieszająca myśl. Ja w ten piątek cieszę się jeszcze bardziej bo to weekend w którym pojadę w końcu do mojej ukochanej rodzinnej miejscowości, odwiedzić rodzinę spędzić z nimi trochę czasu którego wciąż brakuje.
Ale okazja jest jeszcze jedna. W niedzielę jest rocznica ślubu rodziców mojego chłopaka i  zaraz później urodziny jego mamy. Na rocznicę prezent kupiony, a na urodziny postanowiłam coś zrobić. Wczoraj do późna tworzyłam i udało się skończyć. Robiłam to też z myślą o nowym super wyzwaniu w craftbarze. Jednak prezencik dotrze dopiero w poniedziałek więc dziś go nie pokażę. Ukaże się odrobinkę później.
Dziś za to pokażę jak wyszły mi papiery, które robiłam do wykorzystania przy tej pracy. Robiłam je na podstawie instrukcji Beaty, który umieściła na swoim BLOGU. Beatko, dziękuję Ci :)
Muszę jeszcze trochę poćwiczyć z tym sposobem na papiery, ale gorąco go polecam :D

Nie zdradzę więcej sekretu mojej pracy, nawet tego którego papieru użyłam :) Zapraszam niebawem.
Korzystając z okazji pragnę gorąco podziękować moim obserwatorom. Ostatnio kilkoro ich przybyło, co mnie ogromnie cieszy :*
Pozdrawiam wszystkich :)
Dżastii

2 komentarze:

  1. Ale jesteś tajemnicza;) Ja grzecznie poczekam na to co tam stworzyłaś za prezencik :)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby papierki z serwetek? Jestem ciekawa prezentu, jaki przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)