czwartek, 30 maja 2019

Zapraszam na wyzwanie z damą w koronkach.

Cześć!

Miałam okazję przygotować pracę inspiracyjną na wyzwanie z blogiem TOWARZYSTWO DOBREJ ZABAWY. W marcu tematem wyzwania jest TAJEMNICZA DAMA W KORONKACH
Wszelkie informacje odnośnie wytycznych wyzwań znajdziecie na ich blogu! Serdecznie zapraszam. 

Jak tylko usłyszałam o temacie wyzwania to pierwsze co mi przyszło na myśl to delikatny, kobiecy, koronkowy home decor. Wiecie jak to jest kiedy już coś zostało wymyślone? Tak oto powstała moja dekoracja w formie stojaka/ wieszaka, ubrana w koronki z kolekcji Felici`Tea`. Użyłam małego zestawu papierów oraz kilka kwiatków i listków z dodatków do wycinania.







Mam nadzieję że Wam się podoba praca :) Życzę mnóstwa pomysłów i koniecznie zajrzyjcie na bloga Craft O`Clock po więcej inspiracji :)




2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)