środa, 29 maja 2019

Ahoj! Piracki Album - kolekcja SEA STORIES.

Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z pomysłem na album harmonijkowy dla prawdziwego pirata.

Mój album powstał z pięknej kolekcji SEA STORIES. Nie mogłam się już doczekać kiedy ją potnę. Od razu wiedziałam co z niej powstanie. Album skleiłam z małego bloczka papierów, wewnętrzne karty jedynie są ozdobione pociętym i postrzępionym arkuszem 05, arkuszem 06 i arkuszem 02. Do tego nie mogło zabraknąć dodatków do wycinania. Resztę zobaczycie na zdjęciach :)








WYKORZYSTANE PRODUKTY:
KOLEKCJA:
-Kolekcja  SEA STORIES - mały zestaw papierów
-Kolekcja SEA STORIES - dodatki do wycinania
-Kolekcja  SEA STORIES - arkusz 02
-Kolekcja  SEA STORIES - arkusz 05
-Kolekcja  SEA STORIES - arkusz 06
-Kolekcja  SEA STORIES - napisy
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję że Was zachęciłam do użycia tej kolekcji. Piękne kolory i grafika dają wiele możliwości :)
Prace zgłaszam na wyzwanie:

5 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album z pewnością znajdzie uznanie, jest ładnie wykonany. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest, świetny klimat stworzyłaś :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny:)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu:"Miszmasz papierowy":)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)