piątek, 10 maja 2019

Kartka pudełko dla Sklepik Gosi.

Cześć kochani!
Dziś przychodzę do Was z kartką w formie pudełka shadow box w dosyć nietypowych jak na tą okazję kolorach.

Jak Wam się podoba taka wersja ślubnego upominku?


Po szczegóły zapraszam na bloga SKLEPIKU GOSI.

Do zrobienia kartki wykorzystałam pudełko shadow box od Rzeczy z Papieru

w ramach naszej majowej akcji.


Doskonała jakość baz tej firmy sprawia, że są one niezbędne w każdej scrapowej pracowni :) Sami zobaczcie, że nawet udało mi się je delikatnie zmediować :)


Mam nadzieję, że podpowiedziałam Wam jak wykorzystać jedną z tych cudownych baz :)

W sklepiku znajdziecie:

Pozdrawiam.

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)