piątek, 24 maja 2019

Czekoladownik urodzinowy - kolekcja KREDKI DZIECIŃSTWA

Cześć kochani,

Dzisiaj przychodzę do Was z czekoladownikiem urodzinowym. Kredkowa kolekcja w cudnych, wyraźnych kolorach aż prosiła się o pocięcie. Fantastyczne dodatki wycinało mi się tak dobrze, że mam już wycięte wszystkie :)  Koniecznie musicie sami spróbować. Łączenie tych wszystkich postaci i dodatków jest super. 
A tymczasem mój czekoladownik powstał z arkusza 01 i pięknych kropeczek arkusza 02. Środek wykleiłam nowym formatem KREDKI DZIECIŃSTWA, którego wielkość idealnie odpowiadał wysokości pudełka. Oczywiście wszystko uzupełniłam dodatkami do wycinania URODZINY oraz NAPISAMI.





Pozdrawiam :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)