piątek, 17 maja 2019

Lawendowy album TY i JA z Craft O`Clock

Cześć kochani.
Przycgodze do Was z albumem, który już wcześniej pojawił się na firmowym blogu sklepu Craft O`Clock.

Fiolet w połączeniu z cudną zielenią jest tak pięknym kolorem, że album może stanowić pamiątkę wspólnej podóży, najpiękniejszych chwil lub fantastyczny prezent ślubny. Do jego wykonania użyłam kolekcji Lavender Hills. Bazę robiłam sama, więc do jego wyklejenia użyłam głównie małego bloczka z kolekcji, ale także kilku arkuszy z dużego zestawu. Nie oparłam się też nowym dodatkom do kolekcji, napisom na paskach i DIE-CUTS :) Z tych dodatków powstała dekoracja na okładce, uzupełniona o wspaniałą tekturkę ANEMONE. Oczywiście hitem, którego nie mogło zabraknąć w tym albumie jest papier laminowany na okładki, który podbił moje serce. Koniecznie musicie wypróbować. U mnie jest nr #1 i nr #2, ale tylko dlatego że nie mogłam się zdecydować który chcę tu użyć :)











Ściskam mocno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)