poniedziałek, 9 lipca 2018

Pierwsza inspiracja w DT - box lawendowy :)

Cześć kochani,
muszę Wam powiedzieć że strasznie się bałam, że nie będę miała pomysłów żeby móc Was zainspirować, ale po otrzymaniu nowych papierów z kolekcji Lavender Hills sklepu Craft O`Clock przestałam się bać. Pracuje się z nimi niesamowicie łatwo i przyjemnie. Wszystko idealnie do siebie pasuje a praca robi się prawie sama :)


Tak wygląda z zewnątrz moje pudełko.
Nawet pasuje do kolorystyki mojego bloga hehe :)


Pakiet „Lavender Hills” zawiera zarówno arkusze z genialną grafiką, jak i przydatne do uzupełniania kompozycji elementy dekoracyjne.
Sami  zobaczcie TUTAJ, Iwona pokazuje całą kolekcję :)


Bazę boxa jak zwykle zrobiłam sama. 
Zostawię Was już z oglądaniem zdjęć. Lećcie koniecznie na bloga obejrzeć resztę nowości
i inspiracji. Oczywiście zachęcam do odwiedzania sklepu, z czystym sumieniem polecam zakupy
u Reni :)







Użyłam:
 

 
 

Pozdrawiam.
Dżastii

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)