poniedziałek, 2 lipca 2018

Bo marzenia się spełniają :)

Dziś witam Was ponownie, ponieważ koniecznie muszę Wam coś powiedzieć.

Od wczoraj jestem częścią wspaniałego zespołu DT Craft O`Clock.

Tak bardzo o tym marzyłam i teraz się spełniło :) 
Jestem przeszczęśliwa.
Od teraz możecie zobaczyć moje prace zrobione przy użyciu produktów tego sklepu. Mówiłam Wam że jestem zakochana w ich papierach, im więcej z nich korzystam tym bardziej je lubię. 
Zapraszam koniecznie do odwiedzenia strony sklepu: SKLEP
oraz na bloga, gdzie można zobaczyć pierwsze prace nowych członków DT : BLOG


Piękny jest ten banerek, kwiatki, ramka czcionki, no super :)

Zanim pokażę Wam swoją karteczkę zapraszam na wyzwanie #9 o wspaniałym temacie "KWIATOWY ZAWRÓT GŁOWY". 
A teraz moja pierwsza praca, nawiązuje do moich marzeń, które właśnie magicznie się spełniają :)







Użyłam:
   

  




Trzymajcie za mnie kciuki :)
Ściskam.
Dżastii.

7 komentarzy:

  1. gratuluję a kartka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko! Gratuluję Ci, Nieraz Marzenia się spełniają, Karteczka Piękna i oryginalna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, gratuluję serdecznie. A kartkę podziwiam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Będzie się działo:)) Karteczka cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)