piątek, 27 lipca 2018

Karteczka dla miłośnika roweru i winyli.

Cześć kochani,
dziś mam dla Was karteczkę, która była dla mnie sporym wyzwaniem. Połączenie zamiłowania do roweru i płyt winylowych jednocześnie w dodatku w kartce dla mężczyzny, nie należało do najłatwiejszych zadań, ale takie lubię najbardziej. Oczywiście nie najłatwiejszych dla mnie, ale mam nadzieję że wybrnęłam. 
Pomocne i to bardzo okazały się dodatki z Craft O`Clock


 Zdjęcia roweru zaczerpnięte z internetu.




A teraz pytanie do was kochani:
KTO POZNAJE I WIE CO TO ZA PAPIER???
Oczywiście chodzi mi o ten deskowy. 
Kupiłam ko kiedyś i nie pamiętam gdzie i co to za firma.


Napiszcie też jak Wam się podoba.
Do zobaczenia niedługo :)
Dżastii

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)