poniedziałek, 2 lipca 2018

6 urodziny bloga.

Cześć kochani. 
30 czerwca stuknęło 6 wspólnych lat: ja i blog. 
Relacje układały się różnie, były chwile zwątpienia i trudniejsze czasy przestoju, brak natchnienia, ale porzucić tego nie mogę.
Dajecie mi z resztą dodatkową siłę do motywowania się.
Obserwując mnie lub przeglądając bloga widzicie, że wciąż próbuję czegoś nowego.
Widzicie jakim długim procesem okazał się u mnie scrapbooking.
W tym miejscu należą się podziękowania Wam wszystkim i każdemu z osobna, za to że jesteście, komentujecie, obserwujecie, szukacie mnie i śledzicie moje poczynania. Dzięki Wam udało mi się osiągnąć naprawdę wiele. Dziękuję za wsparcie, pomoc, za każdą radę, za każde spotkanie. 

Dla porównania poniżej taka mała zmiana jaka zaszła przez te wszystkie lata. Samą mnie przeraziło i rozbawiło to co zobaczyłam, ale przecież każdy zaczynał :)

Po lewej moja pierwsza kartka pokazana na blogu w 2012 r., 
po prawej jedna z najświeższych z 2018 r.


Na koniec raz jeszcze dziękuję i ma nadzieję że nadal będziecie mnie odwiedzać :)
Ściaskam mocno.
Dżastii.

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego na dalsze lata blogowania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, można powiedzieć, że jesteś blogową weteranką - gratuluję - i wieku bloga i postępów w kartkowaniu i życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów i czasu na ich realizację. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, masz trochę racji z tą weteranką :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Gratuluje tylu lat blogowania i życzę wielu następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt ... jak się popatrzy na pierwsze prace to się można przestraszyć !! Też tak miałam :) Ale ile się można nauczyć widać tylko po naszych ostatnich pracach :)
    Gratuluje rozwinięcia swoich umiejętności !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)