czwartek, 19 lipca 2018

Czekoladownik zimowa panna :) - kolekcja BRR... IT`S COULD OUTSIDE

Cześć kochani!

Na zewnątrz jest BRR… i ogólnie nieprzyjemnie, ale co innego lepiej poprawi humor jak nie pyszna czekolada i to jeszcze ukryta w pięknym własnoręcznie wykonanym opakowaniu? Moim zdaniem nic! Kolekcja BRR… IT`S COULD OUTSIDE spisała się idealnie, sami zobaczcie. 

Muszę się Wam przyznać, że największym problemem było zdecydowanie się którego arkusza użyć z tej kolekcji. Wszystkie są idealne i piękne, widzieliście te deski w kropeczki z arkusza 04? No ale w końcu padło na domki i mój czekoladownik powstał z arkusza 02 oraz dodatku do zestawu dużych papierów. Dodatkowo serwetki oraz ubranie czekoladowej panny powstało z zestawu mniejszych papierów. Czy te serwetki nie są urocze? Ja musiałam ich użyć, inaczej nie byłabym sobą 🙂

Dodatkowo znajdziecie tu także napisy oraz cudowne die-cuts.

A teraz już może pokaże Wam jak wyszedł mi czekoladownik - 
kolejna inspiracja dla bloga Craft O`Clock.


Ahhh te serwetki są urocze:) Wiecie że coś tam szydełkiem tez robię, ale jak przychodzi do robienia pikotek to mi słabo. Te pikotki to sama przyjemność hehe :)




Jeszcze środek :)


Zrobiłam Wam też zdjęcia z zawartością :P


Laleczkę na pewno poznajecie, nie muszę jej przestawiać :)
Zachęcam do pracy z tymi papierami, naprawę są ekstra. Odwidźcie także bloga Craft O`Clock TUTAJ
Tam znajdziecie wiele innych inspiracji.


WYKORZYSTANE PRODUKTY:

KOLEKCJA:
kolekcja BRR… IT`S COULD OUTSIDE – arkusz 02
kolekcja BRR… IT`S COULD OUTSIDE – zestaw papierów 12,25×15,25 cm
kolekcja BRR… IT`S COULD OUTSIDE – zestaw papierów 30,5×30,5 cm
kolekcja BRR… IT`S COULD OUTSIDE – arkusz DIE-CUTS
kolekcja BRR… IT`S COULD OUTSIDE – napisy
DODATKI:
sznurki Ladies&Gantelmen
KLEJENIE:
dwustronna taśma klejąca 9 mm
dwustronna taśma klejąca PET 6 mm
dwustronna taśma piankowa 3D 2 mm

Ściskam Was mocno.
Dżastii.

4 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)