poniedziałek, 29 lutego 2016

Uskrzydlone serce.

Witajcie.
Wczoraj wspominałam Wam, że na zlocie wybrano jako zwycięską jeszcze jedną moją pracę. Teraz mogę Wam ją pokazać :)
Serduszko inspirowane jest szablonem, który kiedyś zobaczyłam w jednym z rosyjskich blogów, już nie pamiętam gdzie bo zachowałam sobie dla potomności tylko szablon. Trochę go tylko powiększyłam :)
A to już tył kartki.
Kwiaty zrobiłam sama, tekturka SnipArtu oraz I Kropki, szablon Stamperii.
Mam jeszcze jeden pomysł na ten szablon, ale to może już następnym razem :)
Skrzydlate serduszko zostało nagrodzone w konkursie BeeScrap, którego tematem były pastele :)
Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. Nie mogłam w to uwierzyć nawet odbierając prace. To niesamowite! Muszę przyznać że wspaniały uśmiech Pani Kasi zapamiętałam już na pierwszym moim zlocie, niedługo po tym jak BeeScrap pokazało swoje pierwsze papiery :) Tyle radości jednego dnia. Nie czułam nawet przeziębienia przez te emocje :) A jaką paletę wybrałam? Oczywiście jedną z nowości, nad którymi się zastanawiałam od pierwszego wejrzenia :) Jeśli ktoś się zastanawia nad zaopatrzeniem się w te papierki to polecam-warto! :)
Tyle pozytywnych emocji :)
Dodatkowo wczoraj wspomniałam, że udało mi się spotkać pewną przemiłą i pozytywnie zakręconą osóbkę:)
Paulinko ściągnęłam zdjęcie z Twojego bloga,mam nadzieję że się nie pogniewasz :) Ja oczywiście wybiegłam na autobus zostawiając aparat na stole :( Nadrobię następnym razem. Cudownie było w końcu spotkać podziwianą przeze mnie scraperkę -scraPinę. Po więcej na temat zlotu zapraszam na jej BLOGA.
Mam nadzieję że na następnym zlocie będę zdrowa i mnie skrępowana. Wciąż podziw do tych wszystkich osób bardzo mnie krępuje...
Na dziś to tyle i czekam na Wasze komentarze.
Spokojnego wieczoru i do zobaczenia :)
Dżastii.

3 komentarze:

  1. Oj, ślicznie dziękuję za przemiłe słowa. :) Praca piękna, wykonana z sercem, więc w pełni zasłużyła na wyróżnienie. Teraz czekam na pocięcie naszych stópek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja "podziwianą scraperką"?! No to żeś dowaliła! Bardzo mi miło czytać TAKIE słowa i jestem w szoku! Bardzo miło było Cię spotkać i oczywiście się nie gniewam, przecież sama mówiłam żebyś się częstowała zdjęciem :)

    A co do serduszka to popieram decyzję Kasi, jest wspaniałe! i te pióra- CUDO! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Complimenti, bellissima creazione, dolce e poetica. Bravissima!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)