wtorek, 27 stycznia 2015

Karteczka uniwersalna.

Witam was serdecznie.
Zupełnie jakby wczoraj był Nowy rok, a tu już zbliżamy się do końca stycznia. Czas płynie nieubłaganie. A skoro koniec stycznia to i niebawem Walentynki.
Skoro zbliżają się tak szybko, to postanowiłam i ja coś w tym temacie zdziałać :) Kopniakiem w tym kierunku były dla mnie dwa wyzwania, jednym z nich jest to w Kwiat Dolnośląski - KLIK.

Dzień zakochanych w większości kojarzony jest z różem i czerwienią, mnóstwo serc i kwiatów.
Ja jednak zainspirowana drugim wyzwaniem w Diabelskim Młynie - KLIK stworzyłam kartkę dla zakochanych w zupełnie innych kolorach:

Kwiatki oczywiście robiłam sama.
W stworzeniu motywu z dziećmi pomogła mi technika decoupage. Bo czy kochając drugą osobę nie czujecie jakbyście znali się i kochali od dziecka? :)

Do tego trochę perełek, dekoracji...

i stempelek :)

A dlaczego nazwałam ją uniwersalną? Ponieważ według mnie nie trzeba dawać jej koniecznie swojej ukochanej osobie na Walentynki. Będzie też idealnym upominkiem na ślub czy rocznicę :)

Jak Wam się podoba i co o niej myślicie?

Oczywiście moją pracę zgłaszam na wyzwania (szczegóły po kliknięciu powyżej lub z banerek):
Tina dziękuję za pomoc przy zdjęciach :)
Pozdrawiam.
Dżastii.

9 komentarzy:

  1. Karteczk świetna , klimatyczna i uniwersalna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, cudne kwiatki i ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba:) Jest uniwersalna, w fajnym klimaciku. Świetnie skomponowana i wykonana:)
    Pozdrawiam cieplutko:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie wspaniałe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twoja karteczka i według mnie rzeczywiście pasuje na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka . Dziękujemy za udział wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)