poniedziałek, 5 stycznia 2015

"Twórcze Inspiracje" 1/2015 - moje myśli dla Was :)

Czas wywiązać się z obowiązku:-)
Dziś recenzja czasopisma hobbystycznego pt. "Twórcze Inspiracje". Możecie ją zakupić w kioskach lub na stronie Coricamo. Dziś zeszyt 1/2015
Niestety ja odebrałam je już po powrocie ze świąt, ale to nic straconego :) W gazetce znajdziecie nie tylko wspaniałe dekoracje świąteczne, ale też cudowne prezenty na prezent dla siebie lub dla kogoś bliskiego. Jest też coś do domu :)
Ja pokażę tylko rzeczy, które najbardziej mnie urzekły w tym numerze.
"Twórcze inspiracje" przede wszystkim mają fantastyczny spis treści :) Mogę go śmiało nazwać kafelkami, bo oprócz tytułów, które niektórym często mało mówią są zdjęcia dotyczące tematu. Dla mnie ekstra rozwiązanie :) Często jest tak że coś widzę z jakiejś gazetki a nie pamiętam tytułu. Tutaj spoglądam na spis i wiem czy to ta gazetka czy następna :)
Co mnie zachwyciło w tym egzemplarzy? 
Po pierwsze bombki robione przy pomocy techniki quillingu. Niewielki nakład materiałów, a efekt piorunujący :) Ten motyw z pewnością wykorzystam w przyszłym roku, a kto wie, może i na Wielkanoc ;) Jest super. 
Kolejną rzeczą która mnie pozytywnie zaskoczyła to haft wstążeczkowy. nigdy nie próbowałam tego robić, ale jak tak spojrzałam to chyba spróbuję. Tutaj motyw ślubnego serca. Jest przepiękne. Rozrysowali nam w tej gazetce schemat jak to zrobić, ale też objaśnienia, zdjęcia jak co po kolei. myślę, że jeśli ktoś chciałby spróbować swoich sił, to jest to dobry artykuł :)
Jest też dokładny kurs jak wykonać takie oto cudeńko :) Ten kurs wykorzystam na pewno :) Również tutaj nie jest nam potrzebny duży nakład materiałów, ale podejrzewam, że jak to przy koralikach, sporo cierpliwości. Tą techniką twórcy czasopisma zrobili dla nas kilka cudeniek z instrukcjami. Ja zachęcam tym wspaniałym pierścionkiem :)
Przeglądam i co? Kolejne bardzo pozytywne zaskoczenie. Dokładny i przejrzysty opis jak wykonać śnieżynkę frywolitka igłową. W większości czasopism spotkałam się z tym, że jeśli kurs frywolitki pokazał się w którymś wstecznym numerze, to w kolejnych dają tylko wzór i odnośnik do przedmiotowego numeru czasopisma. Natomiast tutaj fajny kursik. Gdy tylko zakupię sobie igłę to wypróbuję (niezależnie od tego czy mamy święta czy nie :) )
A oto kolejne pozytywne zaskoczenie. Aniołki wykonane w dwóch odsłonach: z masy solnej lub z masy z mąki ziemniaczanej. Takiej masy można użyć do wszystkiego więc wystarczy mieć trochę fantazji i gotowe :) Aniołki będą na pewno, bo przecież to nie musi być na choinkę :) Mały prezent w tej postaci na pewno też będzie mile widziany :) Zachęcam :)
I znów bombki, bardzo ciekawe :) Uważam, że są warte zainteresowania i dobre dla tych, którzy nie maja cierpliwości do klejenia cekinów czy koralików jeden na drugim :) Efekt końcowy cudny. Urzekła mnie ta niebieska ;)
A na koniec mój faworyt. motyl rzecz jasna ;P Ehh ja i te motyle... ;)
motyl wykonany haftem krzyżykowym. Jest oczywiście dokładny opis, schemat oraz kilka różnych wariantów wykorzystania. Motyl podbił moje serduszko. Czy nie jest wspaniały? Już planuję zakup materiałów niezbędnych do jego wykonania :) Ale na razie nic więcej nie powiem :)
Oczywiście zeszyt 1/2015 czasopisma "Twórcze Inspiracje" ma dla nas dużo więcej ciekawych inspiracji do pokazania :) Oczywiście niezbędne materiały można kupić w sklepie internetowym Coricamo. Warto mieć u siebie ten egzemplarz :) 
Ja osobiście ucieszyłabym się jeszcze z czegoś techniką scrapbookingu lub decoupage 3D :) Ale to już taka podpowiedź dla twórców czasopisma ;)

Zdjęcia są podpisane, ponieważ robione są przeze mnie, telefonem, z mojego egzemplarza gazetki. 

A na dziś to tyle :) Do zobaczenia następnym razem :)
Pozdrawiam.
Dżastii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)