środa, 30 lipca 2014

Tablica malarska z mojej wersji :)

Do wykonania tej pracy zainspirowało mnie wyzwanie na 123 skrapuj Ty.
Podstawę stanowiła tablica malarska. Efekt końcowy? Hmmm rameczka...? obrazek...? Jakby tego nie nazwać to jest to produkt ze zdjęciami :)

Do wykonania użyłam m.in. farb akrylowych, medium pękającego, werniksu z połyskiem, tekturki, kleju, kwiatów papierowych, scrapków, perełek, podkładek (takich z garażu :))


Na zdjęciach natomiast jestem ja z chłopakiem :) To jedna z naszych pierwszych podróży motocyklem, tutaj akurat do domu :) Ja niestety póki co mogę być tylko pasażerem, ale i tak mam z tego radość.
Przy robieniu nam tych fotografii znów wykazała się Tina (dziękuję :))

Praca schła baaardzo powoli, pewnie z racji tej dosyć grubej struktury i już myślałam że nie zdążę, ale udało się więc zgłaszam moją pracę na wyzwanie #43-Zielono i mediowo

1 komentarz:

  1. Świetny sposób na zachowanie wspomnień :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)