środa, 9 lipca 2014

Rzut karteczek.

Ostatnio pokazywałam ślubny tort, teraz przedstawię karteczki robione z tej okazji. A tak dla zachowania tematu ;)
Miałam kilka pomysłów na karteczkę ślubną i nie mogłam się zdecydować na jeden. Zrobiła więc ile zdążyłam ;)
Pierwsza:




 Koperta była zrobiona na specjalne życzenie koleżanki, która wręczała karteczkę parze młodej ;)

 Druga:



 Trzecia:




 Czwarta:
 

 Piąta (tu jest element Decoupage) :
 
Te zostały wręczone przeze mnie i Tinę:

 


A tu skromna szybka motylkowa karteczka zrobiona dla pewnej młodej bardzo odważnej osóbki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)