wtorek, 2 października 2018

RETRO VIBES - męska kartka retro z tutorialem

Witajcie, 
Każdy z nas kiedyś zaczynał swoją przygodę z szeroko pojętym światem hand made i nie dysponował wieloma narzędziami. Ja miałam dokładnie tak samo, ale linijka, cyrkiel i ołówek był zawsze. Chciałam pokazać Wam jak łatwo można przy pomocy prostych narzędzi zrobić ciekawa kartkę, moja dzięki kolekcji RETRO VIBES nada się doskonale na upominek dla mężczyzny. Pociętą białą bazę udekorowałam papierami z małego bloczka RETRO VIBES, DIE-CUTS oraz napisami z kolekcji. Piękne kolory i wzory uzupełniły kompozycję kolorystyczną. Swoją rolę spełniła także dwustronna taśma klejąca 9mm oraz taśma PET. Trochę trójwymiarowości uzyskałam przy pomocy taśmy 3D.


A auto które widzicie na kartce to rysunek mojego najmłodszego brata, który pokolorowałam farbami akwarelowymi. Dzięki Kuba :)


Możliwości jest wiele, spróbujcie sami.


WYKORZYSTANE PRODUKTY:
KOLEKCJA:
KLEJENIE:
BAZY:

Jeśli skusicie się na zrobienie takiej formy to koniecznie się pochwalcie.  Może macie własny pomysł na Retro kolekcję? Już nie mogę się doczekać.

1 komentarz:

  1. Justynko! Piękna i Pomysłowa karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)