piątek, 19 października 2018

Kartka sztalugowa z shaker box dla Kreatywna Pracownia.

Cześć kochani!
Dziś mam przyjemność przedstawić Wam moją pierwszą inspirację dla Kreatywnej Pracowni. Zrobiłam  kartkę sztalugową z shaker box, bo uważam że tekturki z kolekcji "Gizele" są do tego wręcz stworzone :) Całość ozdobiłam kwiatami, które pasują zestawem kolorystycznym do pięknej tego roku jesieni. 






Mam nadzieję ze Wam się spodoba i zainspiruje do wykorzystania tych cudnych ramek w swoich pracach. W kartce użyłam:
Pozdrawiam ciepło.

2 komentarze:

  1. Justynko! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)