poniedziałek, 1 października 2018

„Back to basic”- album harmonijkowy i kartka

Witajcie kochani.
Witajcie kochani! Praca z serią Basic stanowi dla mnie za każdym razem źródło twórczej uciechy. Piękne kolory i wzory, które uwydatniają każdy użyty dodatek, tekturkę, medium. Dają wiele możliwości. Dziś przygotowałam dla Was mały albumik harmonijkowy oraz prostą karteczkę w świątecznym klimacie z naszych Basic-ów oraz świątecznych dodatków XMAS. Kartka powstała na bazie sztalugowej z papieru kraftowego, małych arkuszy Basic #2 oraz oczywiście napisów i papierków z XMAS. Bazę białą wykorzystałam do stworzenia albumu. Ma wielkość około 3×4 cale. Do dekoracji posłużył mi Basic #8, który pięknie pasuje mi do świątecznego klimatu. W zestawie XMAS znajdziecie piękne bombeczki, die-cut oraz papierki, które widzicie na moim albumie, przeplatające się z basic-ami.














 Album ma 3 wysuwane tagi na dodatkowe zdjęcia lub zapiski :)



WYKORZYSTANE PRODUKTY:
KOLEKCJA:
KLEJENIE:


BAZY:



Pozdrawiam,
Dżastii

6 komentarzy:

  1. Justynko! Karteczka Prześliczna , Album również Uroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem cudownych prac .Śliczna kolorystyka i cudowne wzory .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)