wtorek, 9 października 2018

Notes podróżnika - inspiracja i wyzwanie.

Witam Was kochani. 
Dzisiejszym postem chcę Was zaprosić na aktualne wyzwanie w Craft O`Clock: 
Moją inspiracją dla Craft O`Clock na wyzwanie jest notes podróżnika. Kiedyś, gdy miałam więcej czasu na różne wędrówki lubiłam sobie wszystko zaplanować, rozpisać co zabieram, gdzie się wybiorę, co warto obejrzeć. Wklejałam w zeszyt wizytówki, zapiski, zdjęcia, robiłam krótkie notatki. Taki zeszyt podróżnika przygotowałam z kolekcji ADVENTURE AWAITS. Zwykły prosty zeszyt ozdobiłam papierami i napisami z kolekcji, DIE CUT oraz SZNURKAMI. Taka jest moja interpretacja, bo przecież podróże to nie tylko wakacje i albumy Już nie mogę się doczekać Waszych prac.





Grzbiet zrobiłam z materiału bawełnianego, aby ułatwić otwieranie notesu :)

WYKORZYSTANE PRODUKTY:
KOLEKCJA:

KLEJENIE:
DODATKI:
Pozdrawiam. 
Dżastii.

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)