piątek, 7 sierpnia 2015

Laleczka książkowa.

Witam serdecznie wszystkich i każdego z osobna :)
Pojawiły się kolejne wyzwania więc u mnie kolejna praca :)
Wiele razy już mówiłam Wam, że uwielbiam panienki Primy bo są bardzo uniwersalne i można z nich wiele zrobić:) Tym razem wykorzystałam Megan:
Stała się ona jednocześnie tagiem oraz zakładką do książki.
Otrzymała wstążkowe skrzydełka, żeby mogła latać między kartkami :)
Bluzka zrobiona była papierem marmurkowym, ale niestety wydawała mi się zbyt blada, więc podkolorowałam ją mazakami :)
I oczywiście charakterystyczna dwukolorowa spódnica.
Jeśli chcemy to laleczka chowa się do książki lub trochę znad niej wygląda :)
ze sklepu PaperConcept użyłam:
wstążka, papier, farba 3D
Swoją pracę zgłaszam na wyzwania:
http://justtagit.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-tagowe-15-3-kolory.html

http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-z-zakadka-do-ksiazki-i-nabor.html

http://blog.paperconcept.pl/2015/07/wyzwanie-6-zakladka-do-ksiazki/
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie :)
Dżastii.

10 komentarzy:

  1. Świetna sprawa taka wróżka-zakładka. Bardzo pomysłowa i ładniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i jednocześnie przydatna! a w przerwie od czytania, fajnie na taką lalę popatrzeć ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jaka sliczna:)!!!! przepiekna tagowa laleczka:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w najnowszym Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :) Śliczna laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny pomysł na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny patent na zakładkę :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietypowa, ale przez to wyjątkowa zakładka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł takie zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka taka inna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)