poniedziałek, 29 grudnia 2014

Po świętach a tu wciąż to samo :)

Witam wszystkich serdecznie i ciepło po świętach.
Niestety przed świętami miałam zbyt mało czasu na publikację postów, dlatego muszę Was pomęczyć jeszcze po świętach. Choinki wciąż stoją w domach więc myślę, że pokazywania bombek nie będzie przestępstwem.
Dziś pokażę wszystkie bombki wstążkowe, których wcześniej nie udostępniałam:

 Tutaj próba karczochów inaczej:


 Bombka dla fanów piłki nożnej na specjalne zamówienie ;)

 W świątecznych kolorach:
 
 Oraz w różach:
 Zrobiłam także zakręcaną bombkę w różnych odcieniach niebieskiego:

 
 
A skoro jestem już przy wstążkach to powstał także taki wianuszek:
 
 
W tym miejscu dziękuję Ci Tiniu za wszystkie wspaniałe zdjęcia :)
Na koniec patriotyczna bombka robiona także na specjalne zamówienie, stanowiąca świateczny upominek dla gościa z zagranicy :)
Zdjęcia już niestety gorsze bo robione przeze mnie telefonem.
 
 Dziś to na tyle. Zapraszam na ciąg dalszy jutro :)
Pozdrawiam.
Dżastii.

2 komentarze:

  1. matko z córką!
    ile kilometrów wstążek zużyłaś na tę produkcję? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczyłam, żeby się nie przerazić, ale na pewno dużo :)

      Usuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)